Usługodawca płatności
Transakcje, których dokonują Państwo u organizatora SnowTrex, są zabezpieczane przez system płatniczy Stripe (www.stripe.com). Wszystkie informacje wymagane podczas dokonywania płatności są szyfrowane za pomocą protokołu SSL. Dzięki temu dane te nie mogą zostać przechwycone przez osoby trzecie. Nie są one również zapisywane w naszym systemie.
Stripe jest usługodawcą technicznym, który nie jest odpowiedzialny za problemy związane z zamówieniem. Uwagi dot. zamówienia i płatności należy kierować bezpośrednio do SnowTrex lub/i do Państwa banku.
Więcej informacji na temat Stripe: www.stripe.com
Stripe jest usługodawcą technicznym, który nie jest odpowiedzialny za problemy związane z zamówieniem. Uwagi dot. zamówienia i płatności należy kierować bezpośrednio do SnowTrex lub/i do Państwa banku.
Więcej informacji na temat Stripe: www.stripe.com
Frequently Asked Questions
Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - ułożone chronologicznie od procesu wyszukiwania i rezerwacji wycieczki, poprzez dojazd aż po drogę powrotną.
Spis treści
1. Szukanie & rezerwacja
- W jaki sposób można znaleźć odpowiednią wycieczkę? Jeżeli zdecydowali się Państwo na konkretny termin wyjazdu, proszę posłużyć się wyszukiwarką Szukanie & rezerwacja. W ten sposób mogą Państwo zawęzić szukanie podając cel podróży i liczbę osób podróżujących. Dodatkowo mają Państwo możliwość skorzystania z zakładek Kategorie wycieczek lub Last-Minute & More . Jeżeli chcecie Państwo niedużym kosztem spędzić wyjątkowy tydzień pełen imprez & dobrej zabawy na śniegu, to być może zainteresuje Państwa jeden z naszych eventów.
- Jakie są rodzaje i kategorie zakwaterowania? Dokładny opis wszystkich naszych obiektów znaleźć można tutaj
- W jaki sposób można dokonać rezerwacji? Rezerwacja online: Po wyborze obiektu i kategorii pokoi zostaną Państwo pokierowani poprzez cały proces rezerwacji.
Rezerwacja telefoniczna: Prosimy o przygotowanie danych osobowych (imię, nazwisko i data urodzenia) wszystkich uczestników wycieczki. - Czy w cenę wycieczki wliczony jest karnet narciarski? W cenę wycieczki wliczony jest z reguły karnet narciarski. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo tutaj.
Wszystkie informacje na temat dorezerwowania dodatkowych świadczeń, znajdują się w punkcie „Czy można do danej rezerwacji dokupić świadczenia dodatkowe?”. - Czy warto z góry dokonać rezerwacji kursów i sprzętu narciarskiego/snowboardowego? Tak. Dzięki długoterminowym umowom, które podpisaliśmy z naszymi Partnerami zaoszczędzą Państwo rezerwując Kursy narciarskie i snowboardowe lub Sprzęt w porównaniu z cenami miejscowymi.
- Jakie zniżki są oferowane? W zależności od rodzaju zakwaterowania i wieku podróżujących, w wielu obiektach otrzymają Państwo zniżkę - nawet do 100% dla dzieci! Dokładna wysokość zniżki jest widoczna automatycznie podczas zestawiania niewiążącej oferty lub dokonując rezerwacji online. Ponadto często oferowane są zniżki na wypożyczenie sprzętu.
- Czy można dokonać rezerwacji krótkoterminowej? Wycieczkę mogą Państwo zarezerwować do dnia roboczego poprzedzającego imprezę turystyczną (pon. - pt.), do godz. 15:00. Płatność możliwa jest przelewem lub kartą kredytową. Jednak rezerwującym na ok. 2 tygodni przed rozpoczęciem wyjazdu i później polecamy płatność kartą kredytową. W przypadku płatności przelewem wymagane jest przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu w pliku PDF. Dopiero po otrzymaniu takiego potwierdzenia możemy przesłać Państwu dokumenty podróżne. Więcej informacji na temat płatności znajdą Państwo tutaj: tutaj.
- Co oznacza sformułowanie „rezerwacja możliwa na zapytanie”? „Rezerwacja możliwa na zapytanie” oznacza, że oferowany pokój nie znajduje się w naszym kontyngencie. Po dokonaniu przez Państwa wiążącej rezerwacji postaramy się zakupić dla Państwa dany pokój. Sprawdzanie dostępności może potrwać do 7 dni roboczych i w tym okresie Państwa rezerwacja jest wiążąca. Z reguły otrzymujemy odpowiedzi w przeciągu 3 dni roboczych. Jeżeli otrzymamy potwierdzenie dostępności pokoju, prześlemy Państwu e-mailem potwierdzenie rezerwacji/rachunek.
W przypadku, gdy pokój nie będzie dostępny, cała rezerwacja nie dochodzi do skutku, o czym niezwłocznie poinformujemy Państwa telefonicznie lub mailowo. Równocześnie postaramy się pomóc w znalezieniu oferty alternatywnej. Nie będą Państwo zobowiązani do jej przyjęcia. - Ile bonów można wykorzystać dokonując rezerwacji? Bony można wykorzystać zgodnie z widniejącymi na nich informacjami podczas rezerwacji na stronie internetowej. Numer(y) bonu(ów) należy wpisać w ostatnim kroku procesu rezerwacyjnego w odpowiednie pole przy głównym zgłaszającym.
Dostępne są 2 rodzaje bonów. Informacja o tym, jaki Państwo posiadają, dostępna jest na bonie:
Bon ważny na osobę:Można zrealizować kilka bonów w jednej rezerwacji. Jeżeli cena wyjazdu będzie niższa od wartości bonu, różnica nie zostanie zwrócona.
Jeżeli posiadają Państwo kilka bonów, prosimy wpisać wszystkie numery w przeznaczone do tego pole przy uczestniku nr 1. Przykładowo dla numerów 1234, 5678 ,9874 pierwszy z bonów będzie przypisany pierwszej osobie w rezerwacji, drugi drugiej, trzeci trzeciej itd.
Bon ważny na rezerwację:Można wykorzystać jeden bon na rezerwację. Z reguły wymagana jest minimalna cena wycieczki lub minimalna cena na osobę (podana na bonie).
Jeżeli bon jest ważny na całą rezerwację, zniżka z jego tytułu zostanie przypisana głównemu zgłaszającemu (uczestnik 1).
Po wpisaniu numeru/ów bonu/ów i danych osobowych głównego zgłaszającego proszę nacisnąć przycisk „dolicz bon”. System pokaże Państwu aktualną cenę z uwzględnioną wartością bonu. Aby zakończyć rezerwację, proszę nacisnąć: „rezerwuj wiążąco”.
- Czy można do danej rezerwacji dokupić świadczenia dodatkowe? Późniejsza rezerwacja świadczeń dodatkowych (zgłoszenie dodatkowej osoby, wypożyczenie sprzętu, kursy, wyżywienie - zgodnie z ofertą, wg procesu rezerwacji) możliwa jest telefonicznie lub drogą mailową z reguły do godziny 14:00 dnia roboczego (pon.-pt.) przed wyjazdem, o ile płatność uregulowana zostanie kartą kredytową. W tym wypadku pozostała kwota zostanie automatycznie pobrana z karty. Rezerwacji dodatkowych świadczeń, za którą chcecie Państwo zapłacić przelewem można dokonać na 16 dni przed rozpoczęciem pobytu. Jeżeli dokonali Państwo początkowo płatności przelewem, zalecamy zmianę metody płatności poprzez linka zamieszczonego na potwierdzeniu rezerwacji/rachunku, a następnie kontakt z nami.
- Czy niemowlęta objęte są ochroną ubezpieczeniową rodziców? Niemowlęta (w czasie rozpoczęcia wyjazdu mają mniej niż 24 miesiące) posiadają ubezpieczenie podstawowe, jeżeli ich uczestnictwo zostało zgłoszone TravelTrex oraz widnieją na potwierdzeniu rezerwacji.
- Czy mogę zarezerwować pobyt na dwa tygodnie? Ze względu na fakt, iż oferujemy z reguły 7-dniowe wycieczki, rezerwacja pobytu dwu tygodniowego nie jest możliwa. Istnieje jednak możliwość osobnej rezerwacji dwóch graniczących ze sobą tygodni (przed ich dokonaniem, prosimy upewnić się czy są wolne miejsca!). Jeżeli pragną Państwo jeździć każdego dnia na nartach, już podczas rezerwacji prosimy o wybranie w pierwszym tygodniu opcji przedłużenia karnetu na dzień wyjazdu. Prosimy o bezzwłoczne powiadomienie nas o tym, iż dokonali Państwo dwóch rezerwacji. Dzięki temu będziemy mogli je odpowiednio opracować. Ponieważ będą to mimo wszystko dwie oddzielne rezerwacje, wszystkie dokumenty wysłane zostaną na każdy tydzień z osobna.
- Jak znaleźć obiekt dostosowany do potrzeb niepełnosprawnych? W pierwszej kolejności w wyszukiwarce należy wybrać cel podróży, liczbę osób, czas i długość podróży. W kolejnym kroku prosimy o skorzystanie z filtrów po lewej stronie. W punkcie „wyposażenie obiektu” można zaznaczyć pole „dla niepełnosprawnych”. W wynikach wyszukiwania pokażą się obiekty noclegowe, których wyposażenie z reguły przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych.
Chętnie skierujemy do wybranego przez Państwa obiektu noclegowego zapytanie o pokój przeznaczony dla niepełnosprawnych w konkretnym terminie. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem. - Czy możliwe jest dokonanie rezerwacji przez osobę niepełnoletnią? Czy wymagana jest specjalna zgoda? W przypadku, gdy w momencie dokonywania rezerwacji osoba rezerwująca jest osobą niepełnoletnią, wymagamy wówczas pisemnej zgody rodziców. Prosimy o jak najszybsze przesłanie faksem lub pocztą oświadczenia (proszę skorzystać z tego formularza), ponieważ wcześniejsze opracowanie rezerwacji nie jest możliwe.
- W przypadku których terminów wyjazdów warto zarezerwować z wyprzedzeniem? Ze wzgledu na popularność warto zarezerwować z wyprzedzeniem wycieczki w terminach na Święta Bożego Narodzenia, Sylwestra, Karnawał oraz Święta Wielkanocne.
- Czy dane osobowe są szyfrowane? Korzystamy z najnowszej technologii szyfrowania danych Secure Socket Layers (SSL), aby Państwa dane osobowe były jak najlepiej zabezpieczane i kodowane. SSL to najbezpieczniejsza metoda przekazu danych w Internecie w skali światowej. Każda wymiana danych pomiędzy Państwa przeglądarką a naszą stroną internetową, podczas której podawane są dane osobowe, jest szyfrowana i zabezpieczona przed utratą owych danych, manipulacjami, uszkodzeniami czy innymi błędami. Dzięki temu Państwa poufne dane są w pewnych rękach!
Więcej informacji o ochronie danych znajdą Państwo tutaj. - Czy mogę zabrać na urlop mojego zwierzaka? Po wykonaniu wstępnego wyszukiwania z określeniem kryteriów (Cel podróży | Osoby | Czas podróży | Długość podróży), po lewej stronie otworzą się nasze opcje filtrowania. Dzięki nim w sekcji "Wyposażenie obiektu" można ustawić filtr "Zwierzęta dozwolone". Lista wyników pokaże tylko te obiekty, do których zasadniczo można zabrać zwierzę.
W opisie obiektu pod hasłem "Zwierzęta domowe" dowiedzą się Państwo, czy można przywieźć zwierzęta domowe lub, czy należy złożyć zapytanie lub dodatkowo zgłosić chęć przyjazdu ze zwierzęciem. Są tam również wskazane ewentualne koszty do zapłaty na miejscu w związku ze zwierzęciem lub dalsze niezbędne wymagania.
Jeżeli wymagane jest zapytanie lub wcześniejsze zgłoszenie, a podróż ma się odbyć w terminie krótszym niż 42 dni (6 tygodni), zalecamy kontakt telefoniczny w związku z rezerwacją.Jeśli wyjazd ma się odbyć w terminie dłuższym niż 6 tygodni, zapraszamy do rezerwacji online, a bezpośrednio po niej wystarczy wysłać do nas e-mail z uwzględnieniem numeru rezerwacji, a także rasy, wielkości i wagi zwierzęcia. - Jak działa usługa "powiadomienie o dostępności"? Wybrany przez Państwa obiekt nie jest jeszcze dostępny? Nie ma problemu! Z naszym powiadomieniem o dostępności oferujemy Państwu bezpłatny email, dzięki któremu zostaną Państwo niezobowiązująco powiadomieni, jak tylko wybrany obiekt będzie dostępny na stronie. Dalsze informacje znajdą Państwo tutaj.
2. Płatności
- Kiedy i w jaki sposób dokonuje się płatności? Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji/rachunku należy uregulować bezzwłocznie kwotę zaliczki w wysokości 25% (ubezpieczenie w całości). Reszta sumy płatna jest na 6 tygodni przed wyjazdem. Jeżeli rezerwacja została dokonana w okresie 6 tygodni przed terminem wyjazdu, należy dokonać płatności całej kwoty bezzwłocznie. Płatności można dokonać przelewem lub kartą kredytową. Na 16 dni przed wyjazdem płatność za świadczenia dodatkowe możliwa jest tylko kartą kredytową. Dokumenty podróżne zostaną wysłane dopiero po otrzymaniu całości kwoty za rezerwację, nie wcześniej jednak niż na 14 dni przed wyjazdem.
- W jaki sposób dokonać płatności przelewem? W przeciągu kilku dni po dokonaniu rezerwacji otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail Potwierdzenie rezerwacji/rachunek, na którym widnieją dane banku i tytuł przelewu, które należy podać podczas płatności, co znacznie ułatwi przypisanie płatności do konkretnej rezerwacji. Prosimy o wykonanie przelewu zgodnie ze wskazanym terminem.
W przypadku rezerwacji krótkoterminowych prosimy o przesłanie potwierdzenia dokonania płatności. W tym przypadku należy uwzględnić następujące zasady:
Prosimy o przesłanie dowodu wpłaty na info_pl@snowtrex.com
Numer faksu: +49 221 33 60 62940 – prosimy o zaznaczenie na przesyłanym faksie następującego adresu mailowego „info_pl@snowtrex.com“.
Prosimy również zwrócić uwagę na ważność potwierdzenia płatności.
Prawidłowe potwierdzenie przelewu powinno zawierać następujące dane:
- Odbiorcą jest Firma „TravelTrex GmbH“.
- Dane konta bankowego (numer konta) firmy TravelTrex GmbH muszą być wypełnione kompletnie, prawidłowo oraz czytelnie – dokładne dane znajdą Państwo na potwierdzeniu rezerwacji/ rachunku.
- Logo banku musi być czytelne
- Wpłacona kwota musi odpowiadać kwocie wyszczególnionej na rachunku
- Potwierdzenie płatności nie może być zapisane jako dokument Word lub inny rodzaj dokumentu tekstowego.
- Potwierdzenie płatności musi zawierać adnotację potwierdzającą wykonanie przelewu: np. dokument wygenerowany z systemu bankowości elektronicznej lub potwierdzenie płatności w formie papierowej zawierające Państwa podpis oraz podpis i pieczęć banku.
- Po wykonaniu przelewu saldo Państwa konta nie można być ujemne.
- Gdy na monitorze widoczny jest obraz, który chcą Państwo zapisać, należy
- kliknąć na klawisz „Print Screen“ lub
- równocześnie „Ctrl“ i „Print Screen“
- Proszę otworzyć nowy dokument tekstowy i wkleić screenshot przy użyciu klawiszy „Ctrl" i „V"
- Proszę zapisać plik w formacie JPG i przesłać go do nas w załączniku maila.
Po otrzymaniu ważnego i wiarygodnego potwierdzenia dokonania płatności, prześlemy Państwu na 14 dni przed wyjazdem informacje podróżne. - W jaki sposób dokonać płatności kartą kredytową? Proszę przygotować poniższe dane:
- Typ karty
- Właściciel karty
- Numer karty kredytowej
- Data ważności
- Kod CVC
Na kartach Visa i MasterCard kod CVC składa się z trzech ostatnich cyfr wydrukowanych na pasku podpisu na odwrocie karty.
W przypadku American Express znajdą Państwo czterocyfrowy kod CVC na przedniej stronie karty powyżej numeru karty.
Pragniemy zaznaczyć, iż przy płatności kartą kredytową American Express pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 3%. Płatność kartą VISA i Mastercard zostanie zrealizowana bez dodatkowych opłat.
Realizacja transakcji ma miejsce poprzez świadczeniodawcę Stripe. Więcej informacji znajdą Państwo tutaj.Proszę zwrócić uwagę, że bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji online zostanie pobrana kwota w wysokości do 1,-$. Kwota ta zostanie zwrócona bezpośrednio po zaksięgowaniu i służy ona do zweryfikowania użytej karty kredytowej.
- Czy dane osobowe są szyfrowane? Korzystamy z najnowszej technologii szyfrowania danych Secure Socket Layers (SSL), aby Państwa dane osobowe były jak najlepiej zabezpieczane i kodowane. SSL to najbezpieczniejsza metoda przekazu danych w Internecie w skali światowej. Każda wymiana danych pomiędzy Państwa przeglądarką a naszą stroną internetową, podczas której podawane są dane osobowe, jest szyfrowana i zabezpieczona przed utratą owych danych, manipulacjami, uszkodzeniami czy innymi błędami. Dzięki temu Państwa poufne dane są w pewnych rękach!
Więcej informacji o ochronie danych znajdą Państwo tutaj.
3. Przygotowanie wyjazdu
- Co należy uwzględnić, rezerwując wyjazd za granicę (warunki przekroczenia granicy, świadczenia opieki zdrowotnej)? Przed podróżą za granicę należy się upewnić, iż posiadają Państwo ważny dowód osobisty lub paszport. Prawo jazdy nie jest ważnym dokumentem tożsamości przy przekraczaniu granicy.
Dla obywateli Polski do podróży w granicach Unii Europejskiej wystarcza ważny dowód osobisty.
Jeżeli są Państwo innej narodowości, posiadają kilka obywatelstw lub podróżują poza granice UE, proszę pamiętać, że konieczne może okazać się wyrobienie wizy. Proces ten może potrwać kilka tygodni, wobec czego należy odpowiednio wcześnie złożyć wniosek. Jeżeli będą Państwo potrzebowali dodatkowych informacji do wniosku, proszę nas o tym poinformować. Aktualne informacje i warunki świadczenia pomocy zdrowotnej znajdą Państwo na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych: www.msz.gov.pl.
Ogólne informacje na temat wymogów wjazdowych dla wybranego miejsca docelowego i narodowości można również znaleźć tutaj.
Na obszarze UE nie ma odrębnych zasad dotyczących szczepień dla osób podróżujących za granicę. Zalecamy jednak, by przed podróżą prześledzić historię swoich szczepień (przede wszystkim w razie wypadku). Warto również wykupić ubezpieczenie podróżne, aby zapobiec ewentualnym kosztom w razie wypadku przed lub podczas podróży. W procesie rezerwacji mają Państwo możliwość uwzględnienia różne ubezpieczenia. - Kiedy i w jaki sposób otrzymuje się dokumenty podróżne? Dokumenty podróżne zostaną wysłane e-mailem na ok. 14 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Jeżeli nie mają Państwo zainstalowanego programu Adobe Acrobat Reader, w tym samym e-mailu prześlemy link, pod którym będzie można bezpłatnie zainstalować program. Jeżeli w procesie rezerwacji nie podali Państwo adresu e-mailowego, dokumenty podróżne wyślemy do Państwa pocztą. W obydwu przypadkach voucher na zakwaterowanie i karnet wysłany zostanie jedynie do głównego zgłaszającego, ale obowiązuje dla wszystkich uczestników. Vouchery na ubezpieczenie oraz świadczenia dodatkowe wystawiane są imiennie.
- Czy należy zabrać ze sobą bieliznę pościelową i ręczniki? Informacje na temat bielizny pościelowej i ręczników znajdziecie Państwo w końcowych dokumentach podróżnych. W hotelach i pensjonatach bielizna pościelowa i ręczniki są zawsze zawarte w cenie.
- Jak wyposażone są kuchnie w apartamentach? Kuchnie z reguły wyposażone są w naczynia, garnki, kuchenkę i piekarnik/kuchenkę mikrofalową. Środki czystości a także papier toaletowy należy zabrać ze sobą. Potrzebne środki mogą także Państwo nabyć w miejscowym supermarkecie.
- Co należy zabrać ze sobą na urlop? Poniżej zamieszczamy listę przedmiotów, które powinny znaleźć się w walizce. Lista rzeczy do spakowania
4. Dojazd
- Czy podróżując własnym środkiem transportu otrzymam opis trasy dojazdu? Nie. W informacjach podróżnych znajdą Państwo natomiast link do bezpłatnej strony internetowej, która umożliwia zaplanowanie podróży. Jeżeli chcą Państwo ustalić trasę wcześniej, na naszej stronie internetowej, pod zakładką „dojazd” dostępna jest odpowiednia mapka. Dzięki niej bez problemu zlokalizują Państwo dany obiekt noclegowy.
- Jakie są możliwości dojazdu? Ogólne informacje na temat możliwości dojazdu znajdą Państwo tutaj.
- Do której godziny możliwy jest check-in w miejscu zakwaterowania? Z reguły check-in możliwy jest w sobotę w godzinach popołudniowych. Dokładne informacje otrzymają Państwo wraz z dokumentami podróżnymi oraz od rezydenta na miejscu, jeżeli zapewniona została opieka przez niego. Jeżeli przyjadą Państwo po godzinie 18:00, niezbędne jest wcześniejsze, telefoniczne powiadomienie obiektu noclegowego.
- W jaki sposób można wykorzystać dzień przyjazdu? W dniu przyjazdu można wybrać się na spacer po miejscowości, na zakupy czy też skorzystać z miejscowych ofert spędzenia czasu wolnego. Jeżeli chcieliby Państwo wykorzystać sobotę na jazdę na nartach, istnieje możliwość wykupienia w kasie przy wyciągu pół- lub całodniowego karnetu narciarskiego. We wszystkich miejscowościach możliwe jest zdeponowanie bagażu, we Francji częściowo za dodatkową opłatą.
5. Na miejscu
- Czy płaci się opłatę klimatyczną? W większości krajów pobierana jest opłata klimatyczna, którą trzeba uregulować na miejscu. Z reguły znajdą Państwo informacje na ten temat w punkcie „Płatne na miejscu”. Jeżeli takich informacji nie ma, jak również opłata klimatyczna nie jest uwzględniona jako świadczenie zawarte w cenie, w momencie rezerwacji nie dysponowaliśmy takimi informacjami. W tym wypadku otrzymają Państwo je po przyjeździe na miejsce..
- Płatności kaucji za apartament dokonuje się gotówką czy kartą kredytową? Kaucję płaci się zazwyczaj powszechnie akceptowaną kartą kredytową (n.p. Mastercard, Visa, American Express, Diners). Możliwe jest również zapłacenie kaucji gotówką.
- Kiedy otrzymuje się kaucję z powrotem? Jeżeli w obiekcie nic nie ulegnie zniszczeniu, otrzymają Państwo kaucję z powrotem przy wyjeździe. Spowodowane szkody zostaną potrącone z kaucji. Jeżeli kaucję zapłacono kartą kredytową, to należność zostanie Państwu przelana w ciągu kilku dni (maksymalnie 3 tygodni) od zakończenia imprezy turystycznej.
- Czy oferowane są kursy narciarskie i snowboardowe? Kursy narciarskie i snowboardowe oferujemy w wielu miejscowościach.
Jeżeli w procesie rezerwacji nie ma możliwości zarezerwowania kursu, możecie Państwo wykupić kursy bezpośrednio w miejscowych szkółkach. W wielu miejscowościach współpracujemy z lokalnymi szkółkami, w których otrzymają Państwo 5-15% zniżki na kursy narciarskie i snowboardowe. Wraz z dokumentami podróżnymi otrzymają Państwo voucher, który należy przedłożyć w szkółce w celu otrzymania zniżki. - W jakim języku odbywają się kursy narciarskie i snowboardowe? Kursy odbywają się z reguły w języku danego kraju i w języku angielskim.
- Gdzie można odebrać wypożyczony sprzęt? Sprzęt można zarezerwować na okres od następnego dnia po przyjeździe do dnia wyjazdu. Z reguły jednak wypożyczony sprzęt można odebrać już po południu w dniu przyjazdu, okazując voucher w sklepie sportowym. Adres znajduje się na voucherze na sprzęt. Jeśli na voucherze nie ma dokładnego adresu, a jedynie nazwa wypożyczalni sprzętu narciarskiego, na miejscu znajduje się kilka punktów tej samej wypożyczalni. W takim przypadku mogą Państwo samodzielnie wybrać, w którym oddziale danej sieci odbiorą Państwo sprzęt.
- Jakie wyżywienie oferują poszczególne obiekty noclegowe? Do wyboru mają Państwo apartamenty z własnym wyżywieniem (SC), pensjonaty ze śniadaniem (BB) i hotele z dwoma posiłkami (HB), z pełnym wyżywieniem (FB) oraz wyżywieniem all inclusive (AI). Informacje na temat wyżywienia znajdą Państwo przy opisie obiektów. Z reguły wyżywienie rozpoczyna się kolacją w dniu przyjazdu (przy rezerwacji oferty z HB, FB lub AI) oraz kończy śniadaniem w dniu wyjazdu.
- Gdzie serwowane są posiłki, jeżeli zarezerwowano wyżywienie jako „świadczenie dodatkowe”? Dodatkowo zarezerwowane posiłki serwowane są w restauracjach lub hotelach położonych w pobliżu Państwa obiektu noclegowego.
6. Odjazd i droga powrotna
- W jakich godzinach trzeba opuścić obiekt? Check-out odbywa się w dniu wyjazdu przeważnie ok. godz. 10.00. Dokładne informacje znajdują się w dokumentach podróżnych. Pomocą służą również nasi rezydenci, jeżeli została zapewniona ich opieka w danej miejscowości.
- Czy można jeździć na nartach w dniu wyjazdu? Jeżeli pragną Państwo także w dniu wyjazdu jeździć na nartach, za dodatkową opłatą można przedłużyć karnet narciarski podczas procesu rezerwacji. W tym celu prosimy wybrać w masce rezerwacyjnej 7-dniowy karnet. Zmiany mogą Państwo dokonać również drogą telefoniczną lub mailową do godziny 14:00 dnia roboczego (pon.-pt.) dnia poprzedzającego pobyt, lub drożej na miejscu. Bagaż do czasu wyjazdu można zdeponować w obiekcie (częściowo za dodatkową opłatą). W niektórych obiektach po powrocie ze stoku możliwe jest jeszcze skorzystanie z łazienki (możliwa opłata).
- Jak przebiega wyjazd? Jeżeli zarezerwowali Państwo dojazd przez nas, ważne informacje dotyczące przebiegu dnia dojazdu znajdziecie tutaj.
7. Rezygnacja z wycieczki
- W jaki sposób mogę zrezygnować z wykupionej wycieczki? Przed rozpoczęciem wyjazdu Klient ma zawsze możliwość zrezygnowania z imprezy turystycznej. Rezygnacja musi być zgłoszona przez głównego zgłaszającego i poleca się jej dokonanie w formie pisemnej. Wysokość kosztów rezygnacji regulują nasze Ogólne Warunki Uczestnictwa (pkt. 4). Dalsze informacje znajdą Państwo tutaj.
Chcą Państwo anulować całą rezerwację? Aktualne koszty rezygnacji oraz możliwość samodzielnego anulowania całej rezerwacji znajdą Państwo w osobistej strefie Klienta My SnowTrex.
Jeżeli chcą Państwo poznać warunki częściowej rezygnacji, zmiany uczestnika lub zmiany rezerwacji, bądź zadać inne pytanie odnośnie rezygnacji, proszę przesłać do nas zapytanie z numerem rezerwacji na adres rezygnacja-pl@snowtrex.com lub przez formularz kontaktowy w Państwa osobistej strefie Klienta My SnowTrex.
Rezygnację z wyjazdu można zgłaszać w mailu/formularzu kontaktowym od pon. do pt. w godzinach otwarcia biura . Jeżeli rezygnacja z wycieczki wpłynie poza godzinami pracy biura (oprócz soboty), datą złożenia rezygnacji jest kolejny dzień roboczy (pon.- pt.). - W jaki sposób uniknąć kosztów rezygnacji? Rezerwacja naszej Flex-Option umożliwia Państwu jednorazowe anulowanie rezerwacji lub poszczególnych pokoi albo zmianę rezerwacji po aktualnych cenach, do 32 lub 16 dni przed wyjazdem. Tutaj znajdą Państwo wszystkie informacje odnośnie Flex-Option.
Jeżeli w przypadku rezygnacji z wycieczki zgłoszą nam Państwo nową osobę na zastępstwo, to z tego powodu nie jest naliczana żadna opłata za rezygnację. Wszystkie zarezerwowane świadczenia (z wyjątkiem ubezpieczenia od kosztów rezygnacji) przepisane będą na nowego uczestnika wyjazdu.
Jeżeli nie zarezerwowali Państwo Flex-Option, a chcą Państwo dokonać zmiany wyjazdu na inny termin lub inny obiekt, dalsze informacje na temat zmiany rezerwacji znajdują się tutaj.
Zalecamy również wykupienie Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji. Rezerwacja tego ubezpieczenia co prawda nie pozwala na bezpłatną rezygnację, ale ubezpieczalnia zwróci Państwu niemal pełne koszty anulowania (pomniejszone o niewielki udział własny), jeśli Państwo będą rezygnować z wyjazdu z powodu objętego ubezpieczeniem (np. choroby). W przeciwnym razie koszty rezygnacji mogą opiewać nawet na 90% ceny podróży. - Czy możliwa jest zmiana zarezerwowanego wyjazdu? Szczegółowe informacje na temat zmiany rezerwacji znajdą Państwo tutaj.
Jeżeli chcą Państwo poznać wysokość kosztów zmiany rezerwacji w konkretnym przypadku, proszę przesłać do nas zapytanie e-mailem, podając numer rezerwacji na adres rezygnacja-pl@snowtrex.com. - Czy warto ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji? Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji jest bardzo ważne, i dlatego też jesteśmy prawnie zobowiązani zaproponować je Państwu.
Ubezpieczenie to chroni Państwa przed kosztami rezygnacji (wynosić one mogą do 90% ceny wycieczki), jakie będą musieli Państwo ponieść w przypadku rezygnacji z wyjazdu np.: z powodu choroby. Dlatego też by oprócz rozczarowania związanego z koniecznością rezygnacji z urlopu uniknąć szkód finansowych, polecamy Państwu wykupienie Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji. - Jak skorzystać z ubezpieczenia od kosztów rezygnacji? Jeżeli wykupili Państwo ubezpieczenie od kosztów rezygnacji i rezygnują z wyjazdu z powodu objętego ubezpieczeniem, powinni się Państwo zgłosić do ubezpieczyciela (a więc nie do TravelTrex) celem zwrotu kosztów rezygnacji. Numer polisy ubezpieczeniowej jest identyczny z numerem potwierdzenia rezerwacji.
Numer telefonu kontaktowego ubezpieczyciela podany jest na polisie. Kontaktując się z ubezpieczalnią otrzymają Państwo informacje o dokumentach jakie musicie przedstawić (np.: rachunek za rezygnację, zaświadczenie lekarskie). Proszę pamiętać, iż zaistniałą szkodę należy zgłosić bezzwłocznie. Na stronie internetowej towarzystwa ubezpieczeniowego możliwe jest również złożenie wniosku bezpośrednio online. Wszystkie ważne informacje niezbędne do sprawnego rozpatrzenia rezygnacji dotyczącej odwołania lub przerwania podróży znajdują się w polisie ubezpieczeniowej.
8. Poleć nas znajomym
- Na czym polega akcja SnowTrex „Poleć nas znajomym”? Spędzili Państwo dzięki SnowTrex niezapomniany urlop? Warto zatem podzielić się z innymi swoją radością i zyskać jeszcze więcej korzyści!
Za każde skuteczne polecenie nas znajomym, SnowTrex przyzna Państwu rabat na kolejny wyjazd narciarski.
Państwa znajomi otrzymają natomiast automatycznie rabat w wysokości 260 zł na pierwszą rezerwację.
- Jakie mam korzyści z polecenia firmy SnowTrex znajomym? Za każde skuteczne polecenie nas znajomym, otrzymają Państwo bon rabatowy o wartości 5% ceny rezerwacji Państwa znajomych, możliwy do wykorzystania podczas kolejnego wyjazdu. Bon rabatowy otrzymają Państwo drogą mailową po odbytym wyjeździe Państwa znajomych.
Przykład: jeżeli nowy Klient dokona rezerwacji na kwotę 8000 zł, otrzymają Państwo jako bonus bon rabatowy o wartości 400 zł.
W skrócie: im więcej znajomych zachęcą Państwo do rezerwacji, tym tańszy będzie Państwa wyjazd - lub wręcz bezpłatny! - Kto może polecać SnowTrex nowym znajomym - jak to działa? Polecać SnowTrex nowym znajomym mogą wszyscy obecni Klienci.
Nowym Klientem jest osoba, która do tej pory nie korzystała z naszych usług.
Na naszej stronie dotyczącej akcji "Poleć nas znajomym" znajdą Państwo szczegółowe informacje na temat jej funkcjonowania.
W jednym sezonie można pozyskać maksymalnie 8 znajomych. Jeżeli ma zostać pozyskana większa liczba znajomych, należy przedstawić zezwolenie na prowadzenie działalności. - Kiedy i w jaki sposób wysyłany jest bon rabatowy? Po zakończeniu urlopu Państwa znajomych otrzymają Państwo automatycznie drogą mailową bon rabatowy wraz z jego aktualną wartością.
W przypadku polecenia SnowTrex większej liczbie znajomych, aktualna wartość bonu rabatowego będzie zwiększana do momentu wykorzystania bonu przez osobę polecającą podczas kolejnej rezerwacji. - Kiedy i gdzie można zrealizować bon rabatowy? Bon rabatowy może być zrealizowany podczas kolejnej rezerwacji na stronie SnowTrex. W tym celu należy podać numer bonu w procesie rezerwacji w wyznaczonym polu, cena wyjazdu zostanie wówczas automatycznie pomniejszona o wartość bonu.
Jeżeli wartość bonu przewyższy koszt rezerwacji, wyjazd będzie dla Państwa bezpłatny.
Proszę zwrócić uwagę na fakt, iż bon nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi i bonami rabatowymi. Także wykorzystanie bonu w istniejącej rezerwacji jest niemożliwe. Więcej informacji znajdą Państwo na bonie rabatowym. - Jak długo ważny jest bon rabatowy? Bon rabatowy można wykorzystać w sezonie, w którym Państwa znajomi zarezerwowali wyjazd, a także w całym kolejnym sezonie.
- Gdzie widoczna jest wartość mojego bonu rabatowego i liczba znajomych, którzy dokonali dzięki mnie rezerwacji? Po zakończeniu urlopu Państwa znajomych otrzymają Państwo automatycznie drogą mailową bon rabatowy wraz z jego aktualną wartością.
W przypadku polecenia SnowTrex większej liczbie znajomych, aktualna wartość bonu rabatowego będzie zwiększana do momentu wykorzystania bonu przez osobę polecającą podczas kolejnej rezerwacji. - W jaki sposób mogę uzyskać link polecający, aby polecać SnowTrex znajomym? W dolnej części strony dotyczącej akcji "Poleć nas znajomym" znajdą Państwo pole do wprowadzenia adresu e-mail. Wystarczy wpisać adres e-mail, a my niezwłocznie prześlemy Państwu osobisty link polecający.
- Mój znajomy zapomniał skorzystać z przesłanego linku polecającego dokonując rezerwacji. Czy możliwe jest otrzymanie bonu rabatowego za już dokonaną rezerwację? Niestety nie jest to możliwe.
Nowy Klient koniecznie musi skorzystać z przesłanego linku polecającego, przechodząc w procesie rezerwacji na naszą stronę www.snowtrex.pl, dopiero wówczas rezerwacja może być automatycznie przypisana do osoby polecającej.
9. Pytania ogólne
- Co oznacza Gwarancja-Best-Price? Jeżeli znajdą Państwo u innego organizatora wycieczek tańszą propozycję oferowanego przez nas wyjazdu - o takiej samej dostępności i z takimi samymi świadczeniami w cenie - proszę nam ją przesłać najpóźniej w dniu dokonania rezerwacji na e-mail bestprice-pl@snowtrex.com, a my zagwarantujemy Państwu łączną cenę wyjazdu niższą o 50,- zł. Nie obowiązuje to w przypadku ewentualnej późniejszej zmiany rezerwacji na inną i nie ma możliwości połączenia z bonami rabatowymi.
Jednakże jesteśmy przekonani: nikt nie zagwarantuje Państwu lepszych świadczeń za taką cenę! - Co oznacza Gwarancja śniegu? Jeżeli na 5 dni przed rozpoczęciem wycieczki (dzień przyjazdu) z powodu braku śniegu wszystkie tereny narciarskie, na które obowiązuje wykupiony karnet narciarski będą zamknięte - przy czym najwyższy punkt terenu narciarskiego musi znajdować się na wysokości minimum 1900 m.n.p.m. - mogą Państwo bezpłatnie dokonać zmiany rezerwacji na inną naszą wycieczkę w tym samym terminie (o ile są jeszcze wolne miejsca; obowiązuje aktualna cena nowego wyjazdu bez rabatu Last-Minute & More; gwarancja ważna jedynie dla wycieczek zaczynających się w terminach od 01.01. do 15.03.).
Aby móc skorzystać z gwarancji, prosimy o kontakt w wyznaczonym terminie (dokładnie na 5 dni przed rozpoczęciem wyjazdu/pobytu, np. w poniedziałek, jeżeli impreza turystyczna rozpoczyna się w sobotę) drogą mailową na adres gwarancjasniegu-pl@snowtrex.com. - Co kryje się pod nazwą „Pensjonaty + nazwa miejscowości“? W przypadku gdy wybrane zakwaterowanie nie posiada konkretnej nazwy i nazywane jest ogólnie „Pensjonaty/Apartamenty/Gasthöfe + nazwa miejscowości, o miejscu zakwaterowania dowiadują się Państwo z reguły na miejscu od rezydenta lub w miejscowej agencji turystycznej. Nasze „Pensjonaty śniadaniowe” to pensjonaty, które wraz z noclegiem oferują śniadania i wyposażone są w przytulne pokoje z łazienką lub prysznicem/WC. W przypadku rezerwacji grupowych nie możemy gwarantować zakwaterowania w jednym obiekcie.
- Co oznacza słowo „Promocja” przy opisie niektórych pokoi/obiektów? Niektóre obiekty/pokoje dostępne są podwójnie w naszej ofercie: raz z dopiskiem słowa „Promocja” przy nazwie obiektu i raz bez tego dopisku. W przypadku oferty z dopiskiem „Promocja” proponujemy Państwu kilka pokoi/apartamentów w szczególnie korzystnej cenie, bez różnicy w jakości oferowanego zakwaterowania. Dlatego też polecamy Państwu skorzystanie z tej opcji i rezerwację w pierwszej kolejności ofert z dopiskiem „Promocja”. Informacje dotyczące procesu szukania i rezerwacji ofert znajdują się tutaj.
- Co oznaczają skróty SC, BB, HB, FB, AI, prysznic/WC, łazienka/WC? SC = bez wyżywienia, tzn. wyżywienie we własnym zakresie
BB = nocleg ze śniadaniem
HB = nocleg z dwoma posiłkami (śniadanie i kolacja)
FB = nocleg z pełnym wyżywieniem (śniadanie, obiad i kolacja)
AI = all inclusive (dokładne świadczenia przy opisie obiektu)
prysznic/WC = pokój z łazienką z prysznicem i WC
łazienka/WC = pokój z łazienką z wanną i WC - Co to jest Crazy Booking Night? Podczas naszej Crazy Booking Night w określonym czasie dostępne są oferty w niezwykle atrakcyjnych cenach. Ceny obowiązują zawsze na wybrany termin, np. przed i po sezonie, bądź też na określone destynacje i w momencie obowiązywania Crazy Booking Night są już pomniejszone o dany rabat.
Oferta podczas Crazy Booking Night jest limitowana, nasza Gwarancja-Best-Price obowiązuje natomiast również na promocyjne oferty.
Aby na bieżąco otrzymywać informacje odnośnie terminu Crazy Booking Night, warto zasubskrybować naszego newslettera. Szczegółowe informacje otrzymają Państwo również za pośrednictwem mediów społecznościowych.